Algemene bedrijfsinformatie

123 Magazijninrichting biedt u alles voor een complete en efficiënte inrichting van uw magazijn, werkplaats of opslagruimte. Door een samenvoeging van een drietal bedrijven, gespecialiseerd in de verkoop, montage en keuring van magazijnstellingen, is er in 2011 een unieke fusie ontstaan onder de naam: 123 Magazijninrichting.

123 Magazijninrichting in het kort:

Met meer dan 12 jaar ervaring bedienen wij onze klanten dagelijks met een goed product en een passend advies. Wij bieden uitsluitend producten van Nederlandse, Duitse en Belgische fabrikanten aan, om zo de beste kwaliteit en een lange levensduur te garanderen.
123 Magazijninrichting heeft een uitgebreide voorraad nieuwe en gebruikte magazijnstellingen, veiligheidsartikelen, transportmiddelen, kantoor- en kantinemeubilair.

Het voordeel van een grote voorraad (21.000 m²) is een snelle levering en een optimale oplossing voor elke aanvraag. Eigen monteurs en keurmeesters zorgen voor het monteren, demonteren, herstellen, verhuizen en keuren van uw magazijnstellingen. Een alles onder één dak concept. Hét gemak van één aanspreekpunt, een vaste prijs en een kostenbesparende oplossing voor de complete inrichting van uw magazijn, werkplaats of opslagruimte.

Onze klantenservice is te bereiken van maandag t/m vrijdag: 08:00-17:00 uur. Dit zijn tevens onze openingstijden.

Werken bij 123 Magazijninrichting

Hieronder vind je de actuele vacatures van 123 Magazijninrichting.nl B.V.

Allround Monteur
Commercieel medewerker e-commerce

Is een functie jou op het lijf geschreven? Laat het ons dan weten door jouw motivatie brief en CV te sturen naar: wiebe@123magazijninrichting.nl

Referenties

Onze eigen monteurs en keurmeesters zorgen voor het monteren, demonteren, herstellen, verhuizen en keuren uw magazijnstellingen.
Om u een idee te geven van onze mogelijkheden, hebben we een selectie gemaakt van een aantal projecten die wij de afgelopen tijd hebben uitgevoerd.

Oegema Transport B.V. – Dedemsvaart

Team Sunweb – Deventer 

JD Sports – Rotterdam

Hess Medizintechnik – Zwitserland

Kan ik mijn oude stellingen inruilen?

Wist u dat uw ‘oude’ magazijninrichting meer waard is dan enkel de prijs van oud ijzer?

123 Magazijninrichting B.V. neemt gebruikte palletstellingen, legbordstellingen, draagarmstellingen, entresolvloeren etc. graag van u over. Daarnaast kunnen wij een veilige en verantwoorde demontage verzorgen, en zorgen wij er voor dat uw ruimte in no time snel en bezemschoon wordt opgeleverd!

U heeft een partij liggen en wilt hier zo spoedig mogelijk van af? Neem dan direct contact met ons op.
Geeft ons de aantallen, afmetingen en het liefst een aantal foto’s door via webshop@123magazijninrichting.nl en u krijgt binnen 24 uur een reactie terug.

Geïnteresseerd in het kopen van gebruikte materialen? Bekijk ons aanbod van gebruikte magazijnstellingen hier.

Bevestiging van bestelling

Zodra u uw bestelling heeft afgerond ontvangt u van ons een e-mail met daarin de bevestiging van uw bestelling. De order wordt verwerkt en vervolgens sturen wij u later (binnen 24 uur) de officiële factuur toe.

Bestelling wijzigen of annuleren

Wijzigen
Heeft u net een bestelling geplaatst op onze website en bent u iets vergeten of bedenkt u zich toch dat u net een andere type of maat wilt? Dan is dit voor ons geen enkel probleem. Neem dan direct contact met ons op en wij passen de bestelling direct voor u aan.

Annuleren wanneer order in bestelling is genomen
Alle bestellingen kunnen zonder opgaaf van reden geannuleerd worden binnen vijf werkdagen. Annuleren dienen schriftelijk of per e-mail kenbaar te worden gemaakt wanneer uw order al in bestelling staat. Annuleren is binnen vijf werkdagen kosteloos.

Let op: Annuleert u een bestelling nadat deze al is verzonden, dan zal u de zending retour moeten sturen waarbij u ook de kosten van retourzending voor uw rekening neemt. U dient in de annulering in ieder geval uw volledige naam en bestelnummer te vermelden.

Betaalopties

iDEAL
Bij 123 Magazijninrichting B.V. kunt u uw bestelling betalen met iDEAL. Hiermee betaalt u gemakkelijk, snel en veilig via uw eigen vertrouwde omgeving van internetbankieren. Tijdens het afrekenproces ziet u welke banken beschikbaar zijn voor het betaling met iDEAL.

Bankoverschrijving
Bij de betaalmogelijkheid ‘bankoverschrijving’ kunt u het bedrag overmaken via een reguliere bankoverschrijving. U ontvangt van ons een e-mail met hierin alle benodigde gegevens om de bankoverschrijving correct te laten plaatsvinden. Let op: De levering wordt pas ingepland zodra de volledige betaling is ontvangen!

Betaal na ontvangst
Op dit moment is het nog niet mogelijk om te betalen na ontvangst. Bent u een bedrijf en heeft u andere betalingsregelingen binnen uw bedrijf? Geen probleem, neem dan contact met ons op.In overleg is veel mogelijk.

Voor Belgische en Duitse klanten hebben wij Bancontact/Mr Cash en Sofort Banking beschikbaar:

België: Bancontact/Mr Cash
Duitsland: SOFORT Banking

U bent een Belgische of Duitse klant en wilt op een andere manier betalen? Laat het ons weten: webshop@123magazijninrichting.nl. Let wel: Geef altijd uw BTW nummer door. Hierdoor betaalt u geen BTW.

Wij streven er na om zo snel mogelijk meerdere betaalopties toe te voegen aan ons systeem.  Mocht u vragen hebben of op rekening willen betalen dan kunt u hiervoor contact met ons opnemen: webshop@123magazijninrichting.nl

Account & inloggen

Indien u voor de eerste keer bij 123 Magazijninrichting B.V. besteld, kunt u er voor kiezen om een account aan te maken, uiteraard is dit niet verplicht.

Een account biedt een aantal voordelen. Als u in de toekomst vaker gaat bestellen, hoeft u alleen uw e-mailadres en wachtwoord in te vullen om te bestellen. Daarnaast is er altijd een overzicht van uw bestelling(en) te vinden, en heeft u uw orderhistorie en facturen snel inzichtelijk.

Gebruiksnaam en/of wachtwoord vergeten?

Gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten? Geen probleem, deze kunt u hieronder opnieuw aanvragen. U krijgt vervolgens een e-mail met instructies toegestuurd waarmee u uw wachtwoord opnieuw kunt instellen.

Gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten?
Levertijden

De levertijd tijd staat bij elk product onder de productafbeeldingen en onder de button ‘in winkelmand’ weergegeven. Wij streven er naar om alles binnen de vastgestelde tijd te leveren. Let wel dit zijn vermoedelijke levertijden, hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.

De levertijd van 123 Magazijninrichting.nl B.V. is per product verschillend De levertijd wordt bij al onze producten vermeld.
Let op: Als u meerdere artikelen besteld dan geldt de levertijd van het artikel waar de langste levertijd voor staat.

Het kan voorkomen dat door vertraging bij leveranciers de vermelde levertermijn overschreden wordt. Als dit gebeurt dan zullen wij direct contact met u opnemen.

Transport & afhalen

De meeste artikelen in onze webshop worden geleverd door een extern transportbedrijf koeriersdienst (postpakketten) waarmee wij nauw samenwerken. Hierdoor zijn wij in staat snel te schakelen en blijft u als klant op de hoogte waar uw bestelling zich bevindt.

Op de productpagina kunt u zien om wat voor type uitlevering het gaat: Dit staat bij elk product weergegeven onder de productafbeeldingen en onder de button ‘in winkelmand’.

  • Pallet
  • Bundel
  • Pakket
  • In overleg

Zodra de bestelling gereed staat voor uitlevering ontvangt u automatisch een e-mail met de verdere informatie van ons.

Uitlevering vindt plaats op werkdagen (maandag t/m vrijdag) van 08:00 – 17:00 uur.

Afhalen
Uiteraard is het ook mogelijk om uw bestelling kosteloos af te komen bij onze hoofdvestiging aan de Industrieweg 12 in Wierden. Dit kunt u via de website aangeven tijdens het bestelproces. De afhaaltijd blijft gelijk t.o.v. de levertijd.

123 Magazijninrichting.nl B.V. heeft service en kwaliteit hoog in het vaandel staan. Wij besteden evenveel aandacht aan iedere bestelling. Zodra de bestelling gereed staat voor afhalen ontvangt u automatisch een e-mail van ons.

Op werkdagen kunt u van 14.30 tot 17.00 uur uw bestelling komen afhalen. 

Verzendkosten

De transportkosten staan bij elk product weergegeven onder de productafbeeldingen. Tevens zijn ze direct zichtbaar als u rechts bovenaan uw winkelmand opent.

U krijgt gelijk het vaste tarief exclusief btw te zien. Mocht u meerdere producten willen bestellen dan gelden alleen de verzendkosten van het grootste en/of zwaarste artikel, dit wordt automatisch berekend, voordelig toch?

Tijdslevering
Aflevering vindt plaats op werkdagen van 08:00 – 17:0 uur. Bent u een halfuur of uurtje eerder open of gesloten?
Geen probleem, geef dit even aan tijdens de opmerkingen in het bestelproces.

Tijdsleveringen met pallet- en bundelzendingen zijn mogelijk. Let op: Alleen in overleg mogelijk en hiervoor geldt een meerprijs.
Zie hiervoor onderstaand schema:

Tijdskader 1 uur (bijvoorbeeld tussen 8.00 –   9.00 uur): € 55,00 ex. btw
Tijdskader 2 uur (bijvoorbeeld tussen 8.00 – 10.00 uur): € 45,00 ex. btw
Tijdskader 3 uur (bijvoorbeeld tussen 8.00 – 11.00 uur): € 35,00 ex. btw
Tijdskader 4 uur (bijvoorbeeld tussen 8.00 – 12.00 uur): € 25,00 ex. btw

Bovenstaande tarieven komen boven op de vaste transportkosten. Deze kosten dienen voor levering betaald te worden.
Alle andere wensen qua dagen en tijden gaan in overleg, neem hiervoor contact met ons op.

Tijdsleveringen met pakketten en via onze eigen transportdienst zijn niet mogelijk!

Track & trace

Zodra de bestelling ons magazijn heeft verlaten en is overgedragen aan onze transporteur, ontvangt u van ons automatisch een e-mail.
Normaliter wordt de bestelling binnen twee werkdagen bij u bezorgd.

Pallet- en bundelzending
U ontvangt ’s morgens op de dag van uitlevering een e-mail van onze transporteur (Oegema Transport) met een verwachte tijdsindicatie qua uitlevering diezelfde dag. Let op: Dit is een indicatie. Hieraan kunnen dan ook geen rechten worden ontleend.

Pakketzending
Zodra de bestelling ons magazijn heeft verlaten en is overgedragen aan onze koeriersdienst ontvangt u van hen automatisch een e-mail met een track & trace code waarmee u het pakket kunt volgen.

In overleg
In speciale gevallen, bijvoorbeeld grote/zware palletstellingen kan het voorkomen dat de bestelling via ons eigen combinatietransport wordt ingepland. Wij nemen dan zelf contact op met u voor een afleverafspraak. Deze producten zijn te herkennen waar bij de levertijd ‘in overleg’ staat.

Helaas is het niet mogelijk om met ons combinatietransport uw bestelling te traceren. Uiteraard kunt u wel de status opvragen op de dag van uitlevering door ons te bellen of te e-mailen.

Leveringsvoorwaarden

Let op!

  • Levering wordt uitgevoerd met een vrachtwagen van 13 meter!
  • De transporteur beschikt alleen over een palletwagen, niet over een kooiaap of heftruck.
  • Zendingen met een lengte tot 2.40 meter kunnen met een palletwagen worden via de achterzijde door de transporteur gelost. 
  • Bestellingen langer dan 2.40 meter moeten via de zijkant van de vrachtwagen met een heftruck worden gelost of er zullen helpende handen geregeld moeten worden! Minimaal 2 personen zijn hiervoor vereist. 
  • Wanneer dit niet lukt komen eventuele retourkosten en nieuwe aanleverkosten voor uw rekening!
  • Neem bij twijfel altijd contact met ons op!

Wachturen
Zodra de transporteur langs komt voor aflevering moet binnen een kwartier gestart zijn met het ontladen van de goederen. Indien dit langer duren dan vijftien minuten dan zijn wij genoodzaakt om extra kosten behorende bij de wachttijd in rekening te brengen:

  • 20 – 35 minuten wachten € 15,00 ex. btw
  • 36 – 40 minuten wachten € 30,00 ex, btw
  • 41 – 60 minuten wachten € 60,00 ex. btw
Algemene voorwaarden

Downloaden en/of bekijk de algemene voorwaarden:

Algemene voorwaarden
Privacy beleid

123 Magazijninrichting B.V. respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Wanneer u onze website bezoekt, uzelf registreert of producten of diensten bestelt via www.123magazijninrichting.nl, kan er gevraagd worden om bepaalde gegevens, zoals uw naam en contactgegevens, in te vullen.

Wij gebruiken uw gegevens om bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Voor het overige zullen wij deze gegevens uitsluitend gebruiken met uw toestemming.

Gebruik van uw gegevens
Wanneer u een bestelling plaatst, hebben we uw naam, e-mailadres, afleveradres en betaalgegevens nodig om uw bestelling uit te kunnen voeren en u van het verloop daarvan op de hoogte te houden. Om het winkelen via onze webwinkel zo aangenaam mogelijk te maken, slaan wij met uw toestemming uw persoonlijke gegevens en de gegevens met betrekking tot uw bestelling en het gebruik van onze diensten op.

Veiligheid
123 Magazijninrichting B.V. zal uw persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en zal deze uitsluitend ter beschikking stellen aan derden als deze zijn betrokken bij het uitvoeren van uw bestelling. Wanneer u zich bij 123magazijninrichting.nl registreert, bewaren wij uw gegevens op een beveiligde server. Bij uw registratie wordt informatie zoals uw naam en adres, telefoonnummer, e-mailadres, aflever- en betaalgegevens, opgeslagen, zodat u deze niet bij iedere nieuwe bestelling hoeft in te vullen.

Inzagerecht en aanpassen persoonlijke gegevens
Het blijft ten alle tijde mogelijk om de status van uw persoonsgegevens te controleren of aan te passen. Dit kan door in te loggen op uw account, via e-mail (webshop@123magazijninrichting.nl) of per brief aan 123 Magazijninrichting B.V. t.a.v. afdeling klantenservice, Industrieweg 12, 7641 AT Wierden. Wij zullen u vervolgens zo snel mogelijk uw gegevens doorgeven na controle van uw identiteit.

Cookie Policy

Cookies zijn gegevens die door uw browser worden opgeslagen op uw computer. 123 Magazijninrichting B.V. gebruikt ook cookies. Het stelt ons in staat om informatie te verzamelen over het gebruik van onze diensten en deze te verbeteren en aan te passen aan de wensen van onze bezoekers. Wilt u hier geen gebruik van maken dan kunt u uw browser zo instellen dat u tijdens het winkelen bij 123magazijninrichting.nl geen cookies ontvangt. Meer informatie? Download onze cookie policy: klik.

Advertenties 
Onze website kan koppelingen of advertenties van derden naar andere sites bevatten. Op het privacy beleid van deze derden of hebben wij geen invloed en zijn daarvoor niet verantwoordelijk.

Klachten

Heeft u een klacht? Deze lossen wij graag voor u op. U kunt hiervoor contact opnemen met de klantenservice van 123 Magazijninrichting B.V..

Stuur uw klacht per e-mail webshop@123magazijninrichting.nl of brief onder vermelding van uw naam, adres, woonplaats en ordernummer naar:

123 Magazijninrichting B.V.
t.a.v. Klantenservice
Industrieweg 12
7641 AT Wierden

Een reactie ontvangt u binnen vijf werkdagen na ontvangst.

Disclaimer

Algemene voorwaarden
Op al onze producten en diensten zijn onze algemene voorwaarden van toepassing.

Zorgvuldigheid
123 Magazijninrichting B.V. besteedt de uiterste zorg aan de betrouwbaarheid en de actualiteit van de gegevens op onze website. Desondanks is het mogelijk dat de geboden informatie onjuistheden en/of onvolledigheden bevat. Voor kennelijke fouten en type- of invoerfouten kan 123 Magazijninrichting B.V. nooit aansprakelijk gesteld worden.

Prijzen
De prijzen op onze website zijn weergegeven exclusief BTW. 123 Magazijninrichting B.V. behoudt zich het recht voor bij vergissingen en fouten de prijzen te herstellen. 123 Magazijninrichting B.V. zal hierbij de koper tijdig informeren en overgaan tot creditering van het reeds betaalde aankoopbedrag of tot overeenstemming te komen met de klant.

Informatie
Onze aandacht gaat uit om alle informatie zo goed en zo up-to-date mogelijk te houden op onze website en de klantenservice pagina’s. Eventuele tik- en drukfouten of vergissingen kunnen echter niet altijd worden voorkomen. 123 Magazijninrichting B.V. is niet aansprakelijk voor en niet gebonden aan kennelijke fouten en vergissingen. Wij behouden ons het recht voor om de inhoud te wijzigen.

Acties
123 Magazijninrichting B.V. behoudt zich het recht voor om bij misbruik van kortingscodes, acties of andere vormen van misbruik, de klant te ontzien van zijn/haar aankoop.

Functioneren van de website
123 Magazijninrichting B.V. aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor het eventueel niet goed functioneren van deze website.

Gebruikers
Hoewel wij alles in het werk stellen om misbruik te voorkomen, is 123 Magazijninrichting B.V. niet aansprakelijk voor informatie en/of berichten die door gebruikers van de website via internet verzonden worden.

Copyright
Niets van de website van 123 Magazijninrichting B.V. mag worden overgenomen, verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt d.m.v. digitaal kopiëren, druk, fotokopie of op welke wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van 123 Magazijninrichting B.V..

Een bestelling ruilen en/of retourneren

U bent niet helemaal tevreden met het bestelde product of heeft u de maat of het product verkeerd ingeschat? Het kan allemaal gebeuren.

Retourneren of ruilen
Alle bestelde producten hebben een bedenktermijn van zeven dagen na ontvangst van de producten om zonder opgaaf van reden de bestelde producten te retourneren.

  • De verzendkosten voor retourneren en ruilen zijn voor eigen rekening.
  • Alle producten dienen in originele staat en verpakking retour te komen en zonder schades of defecten.
  • Zodra het product bij ons binnen is gekomen zullen wij uw geld binnen zeven werkdagen terugstorten en/of uw nieuwe bestelling gereed maken.
  • Indien de zaken bij de afnemer zijn gebruikt, bezwaard of op enige wijze beschadigd zijn geraakt, vervalt het recht op om zonder opgaaf van reden de bestelling te retourneren.
  • Indien u kiest voor ruilen neemt u dan contact met ons op.
Garantie

Al onze producten worden geleverd met volledige fabrieksgarantie (Let op: dit geldt niet voor gebruikte artikelen en materialen).

Garantietermijn
De garantietermijn vindt u bij elk artikel onder het kopje specificaties.