FAQ

Bevestiging van uw bestelling

Zodra u uw bestelling heeft afgerond ontvangt u van ons een e-mail met daarin de bevestiging van uw bestelling. De order wordt verwerkt en vervolgens sturen wij u later (binnen 24 uur) de officiële factuur toe.

Bestellingen wijzigen of annuleren?

Wijzigen
Heeft u net een bestelling geplaatst op onze website en hebt u iets vergeten of toch een ander type of maat wilt? Dan is dit voor ons geen enkel probleem. Neem direct contact met ons via webshop@123magazijninrichting.nl en wij passen de bestelling direct voor u aan.

Annuleren
Alle bestellingen die in opdracht zijn genomen kunnen zonder opgaaf van reden binnen vijf werkdagen geannuleerd worden.
Annuleren dienen schriftelijk of per e-mail kenbaar te worden gemaakt wanneer uw order al in bestelling staat. Annuleren binnen vijf werkdagen is kosteloos.

Let op: Indien er na vijf werkdagen wordt geannuleerd, worden er 10% van de orderprijs (inclusief BTW) als annuleringskosten in rekening gebracht.

Annuleren na levering
Annuleren nadat de order is verzonden is alleen mogelijk als dit binnen vijf werkdagen na ontvangst van de bestelling kenbaar wordt gemaakt.

Let op: Annuleert u een bestelling nadat deze al is verzonden, dan zal u de zending retour moeten sturen waarbij de kosten van retourzending voor  eigen rekening komen.

Hoe kan ik betalen?

iDEAL

Bij 123 Magazijninrichting B.V. kunt u uw bestelling betalen met iDEAL. Hiermee betaalt u gemakkelijk, snel en veilig via uw eigen vertrouwde omgeving van internetbankieren. Tijdens het afrekenproces ziet u welke banken beschikbaar zijn voor het betaling met iDEAL.

Bankoverschrijving
Bij de betaalmogelijkheid ‘bankoverschrijving’ kunt u het bedrag overmaken via een reguliere bankoverschrijving. U ontvangt van ons een e-mail met hierin alle benodigde gegevens om de bankoverschrijving correct te laten plaatsvinden.

Let op: De levering wordt pas ingepland zodra de volledige betaling is ontvangen!

Betaal na ontvangst
Op dit moment is het nog niet mogelijk om te betalen na ontvangst. Heeft u andere betalingsregelingen binnen uw bedrijf? Geen probleem, neem contact met ons op. In overleg is veel mogelijk.

Voor Belgische en Duitse klanten hebben wij Bancontact/Mr Cash en Sofort Banking beschikbaar:

België: Bancontact/Mr Cash
Duitsland: SOFORT Banking

Belgische of Duitse klant en wilt op een andere manier betalen? Laat het ons weten: webshop@123magazijninrichting.nl. Let wel: Geef altijd uw BTW nummer door. Hierdoor betaalt u geen BTW.

Wij streven er na om zo snel mogelijk meerdere betaalopties toe te voegen aan ons systeem.  Mocht u vragen hebben of op rekening willen betalen dan kunt u hiervoor contact met ons opnemen: webshop@123magazijninrichting.nl

Account, inloggen & wachtwoord vergeten?

Indien u voor de eerste keer bij 123 Magazijninrichting B.V. besteld, kunt u er voor kiezen om een account aan te maken, uiteraard is dit niet verplicht.

Een account biedt een aantal voordelen. Als u in de toekomst vaker gaat bestellen, hoeft u alleen uw e-mailadres en wachtwoord in te vullen om te bestellen. Daarnaast is er altijd een overzicht van uw bestelling(en) te vinden, en heeft u uw orderhistorie en facturen snel inzichtelijk.

Gebruikers naam en/of wachtwoord vergeten? Geen probleem, deze kunt u hier opnieuw aanvragen. U krijgt vervolgens een e-mail met instructies toegestuurd.

Gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten?
Wat zijn de levertijden?

De levertijd tijd staat bij elk product weergegeven onder de productafbeeldingen en onder de button ‘in winkelmand. Wij streven er naar om alles binnen de vastgestelde levertijd te leveren. Let wel dit zijn vermoedelijke levertijden. Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.

De levertijd van 123 Magazijninrichting.nl B.V. is per product verschillend. De levertijd wordt bij al onze producten vermeld. Het kan voorkomen dat door vertraging bij onze leveranciers de vermelde levertermijn overschreden wordt. Als dit gebeurt dan zullen wij direct contact met u opnemen.

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

De meeste artikelen in onze webshop worden geleverd door een extern transportbedrijf koeriersdienst (postpakketten) waarmee wij nauw samenwerken. Hierdoor zijn wij in staat snel te schakelen en blijft u als klant op de hoogte waar uw bestelling zich bevindt.
Op de productpagina kunt u zien om wat voor type uitlevering het gaat: Dit staat bij elk product weergegeven onder de productafbeeldingen en onder de button ‘in winkelmand’.

  • Pallet
  • Bundel 
  • Pakket
  • In overleg

Uitlevering vindt plaats op werkdagen (maandag t/m vrijdag) van 08:00 – 17:00 uur.

Afhalen
Uiteraard is het ook mogelijk om uw bestelling kosteloos af te komen bij onze hoofdvestiging aan de Industrieweg 12 in Wierden. Dit kunt u via de website aangeven tijdens het bestelproces. 

De levertijd van de producten tijdens het afhalen blijft gelijk. 123 Magazijninrichting.nl B.V. heeft service en kwaliteit hoog in het vaandel staan. Wij besteden aan elke bestelling evenveel aandacht. Zodra de bestelling gereed staat voor afhalen ontvangt u automatisch een e-mail.

Op werkdagen kunt u van 14.30 tot 17.00 uur uw bestelling komen afhalen. Op zaterdag enkel op afspraak.

Reken jullie verzendkosten?

De verzendkosten staan bij elk product weergegeven onder de productafbeeldingen. Tevens zijn ze direct zichtbaar als u rechts bovenaan uw winkelmand opent.

U krijgt gelijk het vaste tarief te zien. Mocht u meerdere producten willen bestellen dan gelden alleen de verzendkosten van het grootste en/of zwaarste artikel, dit wordt automatisch berekend, voordelig toch?

Is een tijdslevering mogelijk?

Aflevering vindt plaats op werkdagen van 08:00 – 17:00 uur. Tijdsleveringen met palletzending zijn mogelijk, enkel in overleg en hiervoor geldt een meerprijs, zie hiervoor onderstaand schema:

Tijdskader 1 uur (bijvoorbeeld tussen 8.00 –   9.00 uur): € 55,00 ex. btw
Tijdskader 2 uur (bijvoorbeeld tussen 8.00 – 10.00 uur): € 45,00 ex. btw
Tijdskader 3 uur (bijvoorbeeld tussen 8.00 – 11.00 uur): € 35,00 ex. btw
Tijdskader 4 uur (bijvoorbeeld tussen 8.00 – 12.00 uur): € 25,00 ex. btw

Bovenstaande tarieven komen boven op de vaste transportkosten. Deze kosten dienen voor levering betaald te worden. Alle andere wensen qua dagen en tijden gaan in overleg, neem hiervoor contact met ons op.

Tijdsleveringen met pakketten en via onze eigen transportdienst zijn NIET mogelijk!

Kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra de bestelling ons magazijn heeft verlaten en is overgedragen aan onze transporteur(s) ontvangt u van ons automatisch een e-mail. Normaliter wordt de bestelling binnen twee werkdagen bij u bezorgd.

Palletzending
U ontvangt ’s morgensvroeg op de dag van uitlevering een e-mail van onze transporteur met een verwachte tijdsindicatie qua uitlevering diezelfde dag. Let op: Dit is een indicatie. In verband met de drukte op de Nederlandse wegen kan het voorkomen dat deze indicatie niet gehaald gaat worden. Hieraan kunnen dan ook geen rechten worden ontleend.

Pakketzending

Zodra de bestelling ons magazijn heeft verlaten en is overgedragen aan onze koeriersdienst ontvangt u van hen automatisch een e-mail waarmee u het pakket kunt volgen.

In overleg
In speciale gevallen, bijvoorbeeld grote/zware palletstellingen kan het voorkomen dat de bestelling via ons eigen combinatietransport wordt ingepland. Wij nemen dan zelf contact op met u voor een afleverafspraak. Deze producten zijn te herkennen waar bij de levertijd ‘in overleg’ staat.

Helaas is het niet mogelijk om met ons combinatietransport uw bestelling te traceren. Uiteraard kunt u wel de status opvragen op de dag van uitlevering door ons te bellen of te e-mailen.

Algemene Voorwaarden

Download de algemene voorwaarden als .pdf bestand hier.

Gebruik van uw gegevens

Veiligheid
123 Magazijninrichting B.V. zal uw persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en zal deze uitsluitend ter beschikking stellen aan derden als deze zijn betrokken bij het uitvoeren van uw bestelling. Wanneer u zich bij 123magazijninrichting.nl registreert, bewaren wij uw gegevens op een beveiligde server. Bij uw registratie wordt informatie zoals uw naam en adres, telefoonnummer, e-mailadres, aflever- en betaalgegevens, opgeslagen, zodat u deze niet bij iedere nieuwe bestelling hoeft in te vullen.

Inzagerecht en aanpassen persoonlijke gegevens
Het blijft ten alle tijde mogelijk om de status van uw persoonsgegevens te controleren of aan te passen. Dit kan door in te loggen op uw account, via e-mail (webshop@123magazijninrichting.nl) of per brief aan 123 Magazijninrichting B.V. t.a.v. afdeling klantenservice, Industrieweg 12, 7641 AT Wierden. Wij zullen u vervolgens zo snel mogelijk uw gegevens doorgeven na controle van uw identiteit.

Cookies
Cookies zijn gegevens die door uw browser worden opgeslagen op uw computer. 123 Magazijninrichting B.V. gebruikt ook cookies. Het stelt ons in staat om informatie te verzamelen over het gebruik van onze diensten en deze te verbeteren en aan te passen aan de wensen van onze bezoekers. Wilt u hier geen gebruik van maken dan kunt u uw browser zo instellen dat u tijdens het winkelen bij 123magazijninrichting.nl geen cookies ontvangt. Meer informatie? Download onze cookie policy: klik.

Advertenties 
Onze website kan koppelingen of advertenties van derden naar andere sites bevatten. Op het privacy beleid van deze derden of hebben wij geen invloed en zijn daarvoor niet verantwoordelijk.

Klachten

Heeft u een klacht? Deze lossen we deze graag voor u op. U kunt hiervoor contact opnemen met de klantenservice van 123 Magazijninrichting B.V..

Stuur uw klacht per e-mail webshop@123magazijninrichting.nl of brief onder vermelding van uw naam, adres, woonplaats en ordernummer naar:

123 Magazijninrichting B.V.
Afdeling klachten
Industrieweg 12
7641 AT Wierden

Een reactie ontvangt u binnen vijf werkdagen na ontvangst.

Disclaimer

Algemene voorwaarden
Op al onze producten en diensten zijn onze algemene voorwaarden van toepassing.

Zorgvuldigheid
123 Magazijninrichting B.V. besteedt de uiterste zorg aan de betrouwbaarheid en de actualiteit van de gegevens op onze website. Desondanks is het mogelijk dat de geboden informatie onjuistheden en/of onvolledigheden bevat. Voor kennelijke fouten en type- of invoerfouten kan 123 Magazijninrichting B.V. nooit aansprakelijk gesteld worden.

Prijzen
De prijzen op onze website zijn weergegeven exclusief BTW. 123 Magazijninrichting B.V. behoudt zich het recht voor bij vergissingen en fouten de prijzen te herstellen. 123 Magazijninrichting B.V. zal hierbij de koper tijdig informeren en overgaan tot creditering van het reeds betaalde aankoopbedrag of tot overeenstemming te komen met de klant.

Informatie
Onze aandacht gaat uit om alle informatie zo goed en zo up-to-date mogelijk te houden op onze website en de klantenservice pagina’s. Eventuele tik- en drukfouten of vergissingen kunnen echter niet altijd worden voorkomen. 123 Magazijninrichting B.V. is niet aansprakelijk voor, en niet gebonden aan kennelijke fouten en vergissingen. Wij behouden ons het recht voor om de inhoud te wijzigen.

Acties
123 Magazijninrichting B.V. behoudt zich het recht voor om bij misbruik van kortingscodes, acties of andere vormen van misbruik, de klant te ontzien van zijn/haar aankoop.

Functioneren van de website
123 Magazijninrichting B.V. aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor het eventueel niet goed functioneren van deze website.

Gebruikers
Hoewel wij alles in het werk stellen om misbruik te voorkomen, is 123 Magazijninrichting B.V. niet aansprakelijk voor informatie en/of berichten die door gebruikers van de website via internet verzonden worden.

Copyright
Niets van de website van 123 Magazijninrichting B.V. mag worden overgenomen, verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt d.m.v. digitaal kopiëren, druk, fotokopie of op welke wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van 123 Magazijninrichting B.V..

Disclaimer gebruikte materialen
De disclaimer voor gebruikte artikelen is
HIER te vinden.

Kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?

U bent niet helemaal tevreden met het bestelde product of heeft u de maat of het product verkeerd ingeschat? Het kan allemaal gebeuren.

Retourneren of ruilen
Alle bestelde producten hebben een bedenktermijn van zeven dagen na ontvangst van de producten om zonder opgaaf van reden de bestelde producten te retourneren.

  • De verzendkosten voor retourneren en ruilen zijn voor eigen rekening.
  • Alle producten dienen in originele staat en verpakking retour te komen en zonder schades of defecten.
  • Zodra het product bij ons binnen is gekomen zullen wij uw geld binnen zeven werkdagen terugstorten en/of uw nieuwe bestelling gereed maken.
  • Indien de zaken bij de afnemer zijn gebruikt, bezwaard of op enige wijze beschadigd zijn geraakt, vervalt het recht op om zonder opgaaf van reden de bestelling te retourneren.
  • Indien u kiest voor ruilen neemt u dan contact met ons op.

U kan hier het retourformulier downloaden