Zodra u uw bestelling heeft afgerond ontvangt u van ons een e-mail met daarin de bevestiging van uw bestelling. De order wordt verwerkt en vervolgens sturen wij u later (binnen 24 uur) de officiële factuur toe.
Wijzigen
Heeft u net een bestelling geplaatst op onze website en hebt u iets vergeten of toch een ander type of maat wilt? Dan is dit voor ons geen enkel probleem. Neem direct contact met ons via webshop@123magazijninrichting.nl en wij passen de bestelling direct voor u aan.
Annuleren
Alle bestellingen die in opdracht zijn genomen kunnen zonder opgaaf van reden binnen vijf werkdagen geannuleerd worden. Annuleren dienen schriftelijk of per e-mail kenbaar te worden gemaakt wanneer uw order al in bestelling staat. Annuleren binnen vijf werkdagen is kosteloos.
Let op: Indien er na vijf werkdagen wordt geannuleerd, worden er 10% van de orderprijs (inclusief BTW) als annuleringskosten in rekening gebracht.
Annuleren na levering
Annuleren nadat de order is verzonden is alleen mogelijk als dit binnen vijf werkdagen na ontvangst van de bestelling kenbaar wordt gemaakt.
Let op: Annuleert u een bestelling nadat deze al is verzonden, dan zal u de zending retour moeten sturen waarbij de kosten van retourzending voor eigen rekening komen.
iDEAL
Bij 123 Magazijninrichting B.V. kunt u uw bestelling betalen met iDEAL. Hiermee betaalt u gemakkelijk, snel en veilig via uw eigen vertrouwde omgeving van internetbankieren. Tijdens het afrekenproces ziet u welke banken beschikbaar zijn voor het betaling met iDEAL.
Bankoverschrijving
Bij de betaalmogelijkheid ‘bankoverschrijving’ kunt u het bedrag overmaken via een reguliere bankoverschrijving. U ontvangt van ons een e-mail met hierin alle benodigde gegevens om de bankoverschrijving correct te laten plaatsvinden.
Let op: De levering wordt pas ingepland zodra de volledige betaling is ontvangen!
Betaal na ontvangst
Op dit moment is het nog niet mogelijk om te betalen na ontvangst. Heeft u andere betalingsregelingen binnen uw bedrijf? Geen probleem, neem contact met ons op. In overleg is veel mogelijk.
Voor Belgische en Duitse klanten hebben wij Bancontact/Mr Cash en Sofort Banking beschikbaar:
België: Bancontact/Mr Cash
Duitsland: SOFORT Banking
Belgische of Duitse klant en wilt op een andere manier betalen? Laat het ons weten: webshop@123magazijninrichting.nl. Let wel: Geef altijd uw BTW nummer door. Hierdoor betaalt u geen BTW.
Wij streven er na om zo snel mogelijk meerdere betaalopties toe te voegen aan ons systeem. Mocht u vragen hebben of op rekening willen betalen dan kunt u hiervoor contact met ons opnemen: webshop@123magazijninrichting.nl
Indien u voor de eerste keer bij 123 Magazijninrichting B.V. besteld, kunt u er voor kiezen om een account aan te maken, uiteraard is dit niet verplicht.
Een account biedt een aantal voordelen. Als u in de toekomst vaker gaat bestellen, hoeft u alleen uw e-mailadres en wachtwoord in te vullen om te bestellen. Daarnaast is er altijd een overzicht van uw bestelling(en) te vinden, en heeft u uw orderhistorie en facturen snel inzichtelijk.
Gebruikers naam en/of wachtwoord vergeten? Geen probleem, deze kunt u hier opnieuw aanvragen. U krijgt vervolgens een e-mail met instructies toegestuurd.
Gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten?