Stappen van keuring

Er zijn een aantal stappen die gedaan moeten worden om een juiste en gecertificeerde keuring uit te kunnen voeren.

1. Planning

Op het moment dat uw magazijn toe is aan een (her)keuring zal er altijd contact met u opgenomen worden vanuit ons kantoor. Zij zullen in overleg met u een afspraak plannen voor het moment dat onze keurmeester de (her)keuring kan uitvoeren.

2. Voorkeuring / keuring

Op dit moment komt de keurmeester bij u langs. Wij noemen dit een voorkeuring. Dit omdat er vaak wel een reparatie nodig is. Mocht het zo zijn dat er niks aan de hand is en alles gelijk goed is, dan is dit de daadwerkelijke keuring en hebben we een aantal stappen overgeslagen omdat er niet meer nodig is dan dit moment.

3. Offerte

De (her)keuring zal worden uitgevoerd en na afloopt zal een checklist met mogelijke schades, gebreken of missende materialen worden opgesteld en per e-mail (inclusief offerte) worden toegestuurd.

Geeft u hiervoor akkoord, dan plannen wij een vervolgafspraak in en zullen wij alle benodigdheden meenemen om uw magazijn weer in perfecte staat te laten stralen.

Wilt u dit niet dan ontvangt u van ons het rapport zonder certificaat. Let op: zonder certificaat is uw magazijn niet gekeurd en kan 123 Magazijninrichting nooit aansprakelijk worden gesteld voor schades, gebreken en schadegevallen.

4. Herstel

Het herstel zal worden uitgevoerd door onze medewerkers.

5. Keuring

Het herstel is bij u uitgevoerd. Hierna zal alles opnieuw langs worden gelopen. Zodra alles is opgelost ontvangt u van ons het keuringsrapport + bijbehorend certificaat geldig voor één jaar.

6. Rapport

Ongeveer 11 maand na datum van keuring zal ons kantoor contact met u opnemen voor een nieuwe keuring. Vanaf dat moment zullen al deze stappen weer opnieuw doorlopen worden.

5 jaar garantie Op al onze producten
alles onder 1 dak Magazijninrichting, montage en magazijnkeuringen
Magazijnkeuringen Al vanaf € 150,-