Heeft u een klacht?
Deze lossen wij graag voor u op. U kunt hiervoor contact opnemen met de klantenservice van 123 Magazijninrichting B.V..
Stuur uw klacht per e-mail webshop@123magazijninrichting.nl of brief onder vermelding van uw naam, adres, woonplaats en ordernummer naar:
123 Magazijninrichting B.V.
t.a.v. Klantenservice
Industrieweg 12
7641 AT Wierden
Een reactie ontvangt u binnen vijf werkdagen na ontvangst.
Leidt bovenstaande niet tot een oplossing dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur .
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.